- Ako položiť otázku a dostať odpoveď?
Stačí napísať dotaz na servis@pcliptov.sk
- V cenníku mi ukazuje nulové ceny. Kde je problém?
Cenník je v poriadku, len si musíte vybrať kategóriu produktov, a naľavo od nej je +. Keď naň kliknete, rozbalí sa Vám zoznam produktov. Vľavo hore sú čísla od 1 po 6. Je to hĺbka štruktúry cenníka. Keď na ne kliknete, rozbalí sa Vám cenník po požadovanú hĺbku.
- Aká je záruka na repasované PC a komponenty? Sú 100% funkčné?
Repasované PC a všetky komponenty sú 100% funkčné. Každý kus prechádza podrobným testovaním a nevyhovujúce komponenty sú vyraďované. Repasovaná výpočtová technika je z veľkých firiem, kde obmieňajú IT techniku každoročne. Všetky PC sú ako nové a je na ne záruka minimálne 1 rok. Pri zostavách s P4 až 2 roky.
- Prečo bola Vaša stránka niekoľko dní nedostupná?
Ospravedlňujeme sa všetkým návštevníkom tejto stránky a hlavne našim zákazníkom za niekoľkodňovú nedostupnosť stránok (1.11. - 7.11.). Problém bol na strane SK-NIC.
- Prečo nie sú v cenníkoch na stiahnutie len repasované komponenty?
Dôvodom sú technické problémy s cenníkmi, za ktoré sa ospravedlňujeme. Stále však môžete napísať Vašu požiadavku na daný komponent a my Vám pošleme cenu aj s dostupnosťou.